please - Chelsea cutler Jeremy Zucker 歌詞 和訳

youtu.be

 

 

[Verse 1: Chelsea Cutler]

You're still in the shower あなたはまだシャワーの中。

Don’t know where you're gonna go どこに出掛けてくのかは知らない

I wish I had the power 

To make this house feel more like home 

この家をあなたがもっと帰ってきたい場所にできたらよかったのに

I won't sleep a minute 一睡もできない

Leave the light on by the bed ベットサイドに灯を灯したまま

The bed you should be in, yeah あなたがいるべきはずのベッド

It’s not how it's supposed to end こんな風に終わるはずじゃないのに

 

[Chorus: Chelsea Cutler]

Please don't leave me here お願いだから

私をここに置いていかないで

I don't know where I started どこから始めたのかわからない

Please don't leave me here お願いだから私をここに置いていかないで

I don't know where my heart is 私の心はどこにいったんだろう

 

[Verse 2: Jeremy Zucker]

I'll see you when I see you 次はいつ会えるか分からない

It hurts, you'll never know 君はそれを知ることがないから 辛い

’Cause maybe you’ll come running だって多分 君は走って来る

When you're done being alone 君が一人ぼっちでいることをやめた時 

I swear I’ll wait forever それまで いつまでも待ってるって誓うよ

If it means not letting go もしそれで君とずっと一緒にいられるのなら。

I'll put you under pressure プレッシャーをかけるよ

Were you scared of getting close? 近づくのが怖かったの? 

 

Chorus: Chelsea Cutler & Jeremy Zucker]

Please don't leave me here お願いだから去っていかないで

I don't know where I started どこから始めたのか分からない

Please don’t leave me here ここに置いていかないで

I don't know where my heart is 自分がどんな気持ちなのか分からない

 

[Bridge: Chelsea Cutler]

All these bridges that we're burning 私たちが壊してしまった関係たち

Tables that we're turning 私たちがひっくり返してしまった事たち

 

I won't let this go to a middle ground 曖昧にしたくない

 

Promises you're breaking あなたが破った約束たち

Parts of me you're taking あなたが持ってる私の一部

I don't know myself when you're not around あなたがいないと 自分が分からない

 

[Outro: Chelsea Cutler & Jeremy Zucker]

Please don't leave me here 去っていかないで

I don't know where I started どこから始めたのかわからない

Please don't leave me here ここに置いていかないで

I don't know where my heart is 私の心がどこにあるのかわからない