Roza- 「I'll Understand 」歌詞 和訳

Roza- 「I'll Understand 」歌詞 和訳

youtu.be

The end of the world at The palm of my hand

When it all goes to hell will you still be my friend

My face to the sea and my back to the land

If you can’t come with me I’ll understand I’ll understand

 

私の手のひらの中にある世界の終わり

全てが地獄に向かう時 あなたはまだ友達でいてくれる?

海に向けた私の顔と 地に向く私の背中

もしあなたが 私と一緒に来られなくても 

ちゃんと分かってるから大丈夫

 

Can we meet in the dark

We don’t have to say much

And if you have to go have to go (I’ll understand)

If we didn’t know what we know

暗闇の中で私たち会える?

何も話さなくてもいいの

それに もし あなたが行かないといけないなら 行ってもいいの

私たち 知らなければよかったのにね

 

The end of the world at the palm of my hand

When it all goes to hell will you still be my friend

My face to the sea and my back to the land

If you can’t come with me I’ll understand

 

私の手のひらの中にある世界の終わり

地獄に向かう時 あなたはまだ友達でいてくれる?

海に向けた私の顔と 地を向く私の背中

もしあなたが 私と一緒に来られなくても

それでも大丈夫

 

 

Can we meet in the dark

We don’t have to say much

And if you have to go have to go (I’ll understand) I’ll let you go let you go (I’ll understand) I’ll let you go let you go (I’ll understand)

If we didn’t know what we know

‘Cause when you travel light Some things are left behind

 

暗闇の中で私たち会える?

何も話さなくてもいいんだ

そして あなたが行かないといけないなら 行って。大丈夫

私たち 知らなければよかったのに

だって あなたが光の中を旅する時に 忘れていくものが いくつかあるから

 

The end of the world’s at the palm of my hand

When it all goes to hell will you still be my friend

My face to the sea and my back to the land

If you can’t come with me I’ll understand

 

 

私の手のひらの中にある世界の終わり

全部 地獄に向かう時 あなたはまだ友達でいてくれる?

海に向けた私の顔と 地を向く私の背中

もしあなたが 私と一緒に来られなくても 分かってるから 大丈夫だよ