Girl Who Cried Wolf - Ashe 和訳 

Girl Who Cried Wolf ー Ashes 和訳

youtu.be

 

 

いつか あんたはわたしを見つけるんだ

この世界の一番上で

あんたがどうやって眠るのか夢を見た

あんたは毎晩 羊を数えながら願うんだ

あなたは わたしが [嘘] かのように、

夜のヘラジカのようにに扱ったよね

わたしはオオカミ少女じゃない

 

 

いつかあんたは気付くんだ

そこで身動き取れないままだって

いつか あんたは上を見上げることになる

わたしが星の上でダンスしてる間

 

あんたが眠るときの夢を見た

あんたは羊を 毎晩数えながら懇願するんでしょ

あんたは わたしが [嘘] かのように、夜のヘラジカみたいに扱った。

わたしはオオカミ少女じゃない

 

 

 

[Verse 1] Oh-oh

Someday you'll find me

On top of the world

Someday you'll find me

On top of the world

 

[Pre-Chorus] I dream how you sleep and you beg counting sheep every night

You're treating me like I'm a lie or your moose in the night

I'm not the girl who cried

Oh-oh, oh-oh, oh-oh, oh

[Chorus]I'm not the girl who cried wolf

I'm not the girl who cried wolf

 

[Verse 2]Someday you'll notice

You're stuck where you are

Someday you'll look up

While I dance on the stars

 

[Pre-Chorus]I dream how you sleep and you beg counting sheep every night

You're treating me like I'm a lie or your moose in the night

 

[Chorus] I'm not the girl who cried

Oh-oh, oh-oh, oh-oh, oh

I'm not the girl who cried wolf

I'm not the girl who cried wolf, oh

I'm not the girl who cried wolf

Oh-oh, oh-oh, oh-oh

I'm not the girl who cried wolf, oh

Oh-oh, oh-oh, oh-oh, oh

 

 

Ashe- カリフォルニア生まれの 27歳 シンガーソングライター

ビリーアイリッシュとフィニアスが曲提供した「Moral of the story」が 代表作

youtu.be